Najave i novosti

10 srpnja 2018

WWW vaučeri za MSP-ove

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta ovih je dana po prvi puta u sklopu operativnog programa Konkurentnost i kohezija otvorilo natječaj WWW vaučeri za MSP-ove. S ciljem poticanja na primjenu i poboljšanje mrežnih rješenja u prezentiranju i prodaji proizvoda i usluga i samim time jačanja prisutnosti na tržištu, natječaj je namijenjen pravnim ili fizičkim osobama koje su mikro, mali ili srednji poduzetnik sukladno definiciji malih i srednjih poduzeća na način utvrđen u Prilogu I. "Definicija MSP-ova" Uredbe 651/2014.

Bespovratna sredstva, kojih je iz spomenutog operativnog programa osigurano u iznosu od 15.200.000,00 kn, dodjeljivat će se putem otvorenog postupka dodjele bespovratnih sredstava u obliku vaučera, odnosno do iskorištenja raspoloživih sredstava predviđenih za ovaj natječaj. Vaučeri predstavljaju poseban postupak dodjele bespovratnih sredstava prihvatljivim prijaviteljima u svrhu nabave usluga/nematerijalnih proizvoda od pružatelja usluga odabranih za tu svrhu, s namjerom unaprjeđenja njihova poslovanja.

Iznos vaučera, koji će se dodijeliti pojedinom projektnom prijedlogu kreće se u rasponu od 15.000,00 kn do 100.000,00 kn, različitih intenziteta potpore, a koji ovise o stupnja razvijenosti jedinice regionalne samouprave. Za poduzeća čije je sjedište na području Varaždinske županije, a koja se nalazi u III. skupini prema indeksu razvijenosti JP(R)S-a, predviđen je intenzitet od 75% ukupno prihvatljivih troškova. Prihvatljive potpore u sklopu ovog natječaja smatraju se potporama male vrijednosti – de minimis.

Za vrijeme provedbe projekta, koje ne može biti duže od 12 mjeseci od dana izdavanja vaučera, projektni prijedlog mora doprinijeti ispunjenju pokazatelja neposrednih rezultata specifičnih za ovaj projekt, a koji se odnosi na broj izrađenih i/ili unaprijeđenih web/e-commerce/m-commerce rješenja u godini završetka projekta. Vezano na isto, prihvatljive kategorije troškova koje se mogu financirati u okviru ovog natječaja podrazumijevaju izradu poslovnih web stranica, unapređenje poslovnih web stranica uključujući prilagodbu za mobilne telefone i tablete ili izradu i/ili unapređenje web shopa s implementacijom online metode plaćanja te opcionalno uslugu optimizacije domena (preglednost i upotrebljivost weba, internetska komunikacija, analiza konkurentnosti i pozicioniranja virtualnog tržišta, profila kupaca i trendova pretraživanja, web analitika), izradu aplikacija i rješenja za mobilnu trgovinu (mobilni bonovi, kuponi i kartice lojalnosti) te troškove najma domene, servera i/ili cloud usluga za potrebe provedbe aktivnosti do godine dana od dana isporuke usluge (kao dio isporuke usluge od istog pružatelja usluge). Ne mogu se financirati aktivnosti povezane s izradom/razvojem/nabavom IKT poslovnih rješenja (software, hardware, cloud).

U jednom projektnom prijedlogu prijavitelj može tražiti izdavanje vaučera za usluge koje obuhvaćaju više aktivnosti, ali kod samo jednog pružatelja usluga.

Prijave na ovaj natječaj moguće je podnositi od 13. kolovoza 2018. pa sve do 29. lipnja 2020. godine, odnosno do iskorištenja raspoloživih sredstava. Projektni prijedlozi se obrađuju i ocjenjuju prema redoslijedu po kojem su predani, a istim redoslijedom se i dodjeljuju vaučeri, ovisno o ishodu vrednovanja projektnih prijedloga, do iskorištenja raspoloživih sredstava.

Projektna prijava - ispunjen prijavni obrazac te ostala potrebna dokumentacija podnose se putem sustava eFondovi, na koji se potrebno prethodno registrirati.

Više informacija o samom natječaju kao i popis potrebne dokumentacije dostupno je na  https://efondovi.mrrfeu.hr/MISCms/Pozivi/Poziv?id=51bc87e4-d1bb-44b1-8918-faf146ed5a2e

Pozivamo sve zainteresirane da se za dodatne informacije te stručnu pomoć oko razrade i pripreme projektne ideje obrate Projektnom uredu Grada Ivanca za EU fondove na adresi Trg hrvatskih ivanovaca 10, radnim danom od 7-15 h, uz prethodnu najavu. Kontakt: 042/645-483, projektni.ured@ivanec.hr

Print